perjantai 10. tammikuuta 2014

Pilvet liikkuu minä en

Edelleen olen hitaalla ja hiljaa. Viikkotreenitkin jäivät väliin nenäpunkkiepisodin vuoksi. Eilen menimme Kanin kanssa sentään treenaamaan, ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Onhan se tällä sykkeellä jo varsin uutisoitava asia.

Rata oli aika mukava. Jaksoin suhteellisen hyvin juostakin. Muutama oivalluskin tuli - esim. kepeille, jonka takana on putki, kannattaa ohjata vastakädellä niin, että rintamasuunta on keppien loppua päin. Kanikin sai oivalluksen ja oppi varastamaan keinulta. Ei se mitään, me voidaan treenata.

Kaikkein hienointa oli se, että kontaktit olivat hyvät. Ei ehkä järkyttävän hyvät, mutta riittävät ja vähän enemmänkin. Videolta katsottuna oikeastaan paremmat, kuin mitä treeneissä tuntui. Hyvä Kani.  Olen iloinen, ja syytäkin olisi. Olen muuten keksinyt tälle vuodelle tavoitteen: ei yhtään huonoissa fiiliksissä vellomista kontaktien takia. Asiat pysyy kasassa treenillä, ja vihdoin tuntuu, että luotan siihen.

Parasta oli silti autolla ajaminen. Tämän pitäisi ehkä olla agiblogi, mutta älkää väittäkö, että treenaisitte yhtään enempää kuin istutte autossa. Hymiskää vaan rauhassa siellä ruudun takana, mutta mun kortti täytti tänään kuukauden.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita. (: